Anioły mojej córki Marty

czwartek, 1 kwietnia 2010

Gwiazda lecące gęsi

Przyszedł czas na pokazanie drugiego, marcowego, bloku naszego gwiezdnego samplera. I chociaż wiele nieprzewidzianych spraw miesza w naszym życiu i czas taki przed świąteczny, dzielnie staramy się wypełnić to malutkie postanowienie uszycia jednego bloku na miesiąc. Nawet nie sądziłam, że to takie trudne będzie, szczególnie dla mnie, bo wróciłam do pracy, Zosia i Renia dwie mądrale uszyły na zapas, wtedy gdy miały więcej czasu, musiałabym brać z nich przykład :) tylko jedna Sanna poprosiła o odroczenie, bo naprawdę nie da rady przed świętami, trudno za to w kwietniu uszyje dwa bloki, tak obiecała :)

Tym razem mój blok jako pierwszy, utrzymany w tonacji poprzedniego czyli żółto-niebiesko-beżowy, kolory nawet prawdziwe :)
Blok Reni nazwany przez nią samą: gęsi lecące w stronę zachodzącego słońca, bardzo romantycznie i kolorki takie właśnie jak letnie słońce o zachodzie :))))


Blok Grażki, inne oświetlnie i od razu żółć i niebieski nie dają po oczach, może szkoda ;), o tym bloku powiedziałabym : gęsi przysiadły na chwilę w ogrodzie Grażki :)))) Ma przepiękne kwieciste szmatki prawda? :)

I czekoladowy stonowany blok Zosi :) Trochę ostatnio chorowała, więc dobrze iż uszyła go na zapas :)))) Dużo zdrówka Zosiu :)
Hm, dopiero teraz zauważyłam, co mi nie pasi z blokiem Zosi :))))) wszyła elementy inaczej niż my, jeśli chciała wyróżnić się w tłumie, to jej się udało :))))

1 komentarz: